Paperback

€ 27,99

Dit artikel kun je momenteel niet via de website bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels.
Koop lokaal, ook online!
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
{{promotion.PromotionName}}

Gefeliciteerd: je bedrijf groeit, je kunt het niet meer alleen en je moet personeel aannemen. Dat is best een stap. Zeker omdat er juridisch nogal wat haken en ogen aan zitten: neem je iemand in vaste dienst of kijk je het eerst nog even aan met een ander dienstverband? Wat voor (arbeids)overeenkomsten zijn er? Hoe zit het met doorbetaling bij ziekte en opzegtermijnen? En stel dat het ooit nodig is: hoe kom je weer van je medewerker(s) af? Veel vragen waar je graag een antwoord op krijgt. Een arbeidsrechtspecialist inschakelen is vaak te duur, en antwoorden zoeken op internet levert meestal alleen maar meer vragen en stress op.

Maar nu kun je voor die vragen terecht in dit praktische en voor de niet-jurist goed leesbare boek. Het geeft direct antwoord op de personele kwesties waar je mee worstelt. Ook zie je eventuele problemen eerder aankomen. Dat kan je veel gedoe, negatieve energie en uiteindelijk ook geld schelen. Zelfs als je al even aan de weg timmert als ondernemer, helpt dit boek je gedoe met personeel te voorkomen.

<>
  • Leer hoe je het arbeidsrecht in je voordeel kunt laten werken.
  • Voorkom zoveel mogelijk problemen met personeel.
  • Trefwoorden: Arbeidsrecht juridisch personele kwesties handleiding

    ISBN
    9789089655318
    Vorm
    Paperback
    Uitgever
    Van Duuren Management
    Druk
    1e
    Verschenen
    17-11-2020
    Taal
    Nederlands
    Pagina's
    256 pp.
    Genre
    Management, Economie & Communicatie
    Geen recensies beschikbaar.
    pro-mbookslibr2 : libris