Paperback

€ 31,50

Afwijkende levertijd: 1 tot 2 werkdagen.
Gratis bezorging van al uw bestellingen
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 10 januari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

Omschrijving

Het succesvol organiseren van een zakelijk evenementen doe je er niet 'zomaar even bij'. De zoektocht naar een geschikte invulling, het uitwerken van plannen, en de tijd die nodig is om al die plannen succesvol uit te voeren, vergen de nodige inspanning.

Alle programmaonderdelen die je bij de organisatie van een evenement kunt tegenkomen vind je in dit boek, van het bedenken van een geschikt programma tot het uitnodigingsbeleid, het vinden van de juiste locatie en de inrichting en decoratie.

Hoofdstukindeling

1.Inleiding
2.Projectmanagement
3.Uitgangspunten
4.Programma samenstellen
5.Leveranciers selecteren
6.Locatie, inrichting en decoratie
7.Catering, entertainment & sprekers
8.Inhuren van diensten
9.Communicatie doelgroep
10.Uitvoering
Afwikkeling en evaluatie
ISBN
9789013066975
Vorm
Paperback
Uitgever
Vakmedianet
Druk
1e
Verschenen
01-09-2009
Taal
Nederlands
Pagina's
181 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr2 : libris