Kundenorientierung
ISBN
9783423509503
Uitgever
dtv Verlagsgesellschaft
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2016
Taal
Duits
Bladzijden
384 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Literaire fictie

Kundenorientierung

Bausteine für ein exzellentes Customer Relationship Management (CRM)

Die Kundenorientierung nimmt als Ziel vieler Unternehmen einen dominanten Stellenwert ein. Dies verdeutlicht nicht zuletzt die Intensität, mit der unter dem Schlagwort "Customer Relationship Management" (CRM) über die strategische Bedeutung der Ausrichtung sämtlicher Unternehmensaktivitäten an den Wünschen und Bedürfnissen des Kunden diskutiert wird. Dabei realisierten Unternehmen in den letzten Jahren zahlreiche CRM-Projekte, allerdings bis dato nur selten als integrative Gesamtkonzepte der Kundenorientierung.
Dieses Buch stellt in systematischer und kompakter Form die Zusammenhänge und die Elemente der Kundenorientierung dar:
. Qualitätsmanagement
. Servicemanagement
. Kundenbindungsmanagement
. Beschwerdemanagement
. Innovationsmanagement
. Kommunikationsmanagement
. Kundenwertmanagement
Zur 5. Auflage:
Mit Manfred Bruhn macht hier ein ausgewiesener Wissenschaftler und Praktiker die Komplexität einer erfolgreichen Kundenorientierung umsetzbar - einschließlich der beiden neuen Dimensionen des "Internen Marketing" und der "Integrierten Unternehmenskommunikation".
Das Buch ist empfehlenswert vor allem wegen seiner guten Systematik, der leicht verständlichen Sprache und den ausgezeichneten Beispielen in Wort und Bild.
€19,95
Exemplaren:
Nieuw
Prijs:
€ 19,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 10 tot 12 werkdagen.

Bestellen voor afhalen, zónder account

Indien u dit boek wilt afhalen in de winkel, bieden we nu ook de mogelijkheid het boek direct te bestellen zonder account. U vult hieronder uw gegevens in en de boekhandel neemt contact op zodra het boek voor u klaarligt.

  • De reCAPTCHA is niet geselecteerd
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris.nl
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Ruim 180 aangesloten Libris- en Blz.-boekhandels.
pro-mbookslibr3 : libris