VBoekbestellingen gratis thuis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Foundations van ITIL V3
ISBN
9789087530563
Uitgever
Van Haren Publishing
Druk vanaf
1e
Verschenen
14-11-2007
Taal
Nederlands
Bladzijden
379 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Informatica & Exacte vakken
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Foundations van ITIL V3

Reeks: Best practice

Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.

Het best verkochte handboek over ITIL

Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.

Hoofdindeling van dit boek:
DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
* De servicelevenscyclus: concept en overzicht
* Levenscyclusfase: Servicestrategie
* Levenscyclusfase: Service-ontwerp
* Levenscyclusfase: Servicetransitie
* Levenscyclusfase: Serviceproductie
* Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
DEEL 2: Functies en processen
* Inleiding functies en processen
* Functies en processen in Servicestrategie
* Functies en processen in Service-ontwerp
* Functies en processen in Servicetransitie
* Functie en processen in Serviceproductie
* Functies en processen in Continue serviceverbetering

Reacties op vorige edities van dit boek:
"....als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder."
"....dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden."
"....geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken....leest gemakkelijk weg....geen poespas.... dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek."
"..... complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker."

This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Operation
* Service Transition
* Continual Service Improvement

French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009
€31,75
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 31,75
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
Levertijd:
Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr2 : libris