VBoekbestellingen gratis thuis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Het marketingplan
ISBN
9789043024631
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
Druk vanaf
4e
Verschenen
06-01-2012
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Het marketingplan

Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Elk hoofdstuk brengt je dichter bij je einddoel: een weloverwogen en gedegen marketingplan.

Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Daarnaast zijn de checklists verbeterd, met daarin nuttige vragen die iedereen die een marketingplan schrijft zichzelf moet stellen. Ook bevat het boek aansprekende, geactualiseerde voorbeelden uit binnen- en buitenland, met specifieke aandacht voor bedrijven die op de Nederlandse markt actief zijn. Tegelijkertijd geeft deze editie je een goed overzicht van de nieuwste marketingontwikkelingen, waaronder social media, crowdsourcing en mobiele marketing.

Het marketingplan is geschreven voor studenten van commerciële opleidingen binnen het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer geschikt voor gebruik in de marketingpraktijk.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze studiewebsite www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten veel extra studie- en lesmateriaal, zoals extra vragen per hoofdstuk en een format voor een marketingplan.

Marian Burk Wood heeft directeursfuncties bekleed op het gebied van commerciële en non-profitmarketing bij Citibank, JP Morgan Chase en de National Retail Federation. Daarnaast heeft ze haar kennis en ervaring veelvuldig gebruikt bij het ontwikkelen en schrijven van studiemateriaal voor het hoger onderwijs.

Esther de Berg is docent marketing, marketingcommunicatie en e-business aan de Hogeschool van Amsterdam en auteur van twee titels over deze onderwerpen.
€29,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 29,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
Levertijd:
Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr2 : libris