VBoekbestellingen gratis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

The Nordstrom Way to Customer Service Excellence
ISBN
9781118076675
Uitgever
John Wiley & Sons
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2012
Taal
Engels
Bladzijden
240 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

The Nordstrom Way to Customer Service Excellence

The Handbook For Becoming the "Nordstrom" of Your Industry

Customer service best practices from the company that sets the standardVirtually every company wants to be the Nordstrom of their industry. Nordstrom is one of only five companies to make Fortune's "best companies to work for" and "most admired" list every year the surveys have been taken.
Niet leverbaar

Dit artikel wordt niet, of niet meer, door onze leveranciers aangeboden. Je kunt het dan ook niet via de webshop bestellen.

Wel kun je, via de link "Vraag de boekhandel", de boekhandel vragen of zij dit artikel nog op voorraad hebben, er aan kunnen komen, of een alternatief beschikbaar hebben.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr2 : libris