VBoekbestellingen gratis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

The Social Media Management Handbook
ISBN
9780470651247
Uitgever
John Wiley & Sons
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2011
Taal
Engels
Bladzijden
352 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

The Social Media Management Handbook

Everything You Need To Know To Get Social Media Working In Your Business

How do organizations manage social media effectively?

While marketing and PR departments are usually early adopters, social media's potential extends far beyond these functions. More direct interaction with customers, greater organizational agility and coordination, better market data and business intelligence, and more efficient internal processes are just some potential benefits. But realizing these goals is no cakewalk, and the new opportunities also bring new pitfalls. So what's the smart way to bring social media initiatives to your company?

The Social Media Management Handbook is the first guide to explain, clearly and concretely, how to implement key social media strategies throughout the organization. Use this practical, step-by-step road map to ensure your Facebook, Twitter, and other Web 2.0 initiatives achieve business goals and drive your overall enterprise strategy.

The Social Media Management Handbook helps you work across such disparate areas as IT, customer service, sales, communications, and more. It explains policies, procedures, roles and responsibilities, metrics, strategies, incentives, and legal issues that may arise. When you use the comprehensive strategies described in this book, you'll be able to:

  • Make the business case for social media investments by demonstrating ROI and other key supporting data

  • Develop a clear social media strategy and integrate it with your overall strategy

  • Understand the IT implications of social media use

  • Take small, initial successes and scale them to create significant results for the entire enterprise

  • Create consistent customer experiences and interactions

  • Employ an effective social media management framework

  • Adopt effective social media governance policies to ensure legal compliance

  • And much more

€34,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 34,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 6 tot 8 werkdagen.
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : libris