VBoekbestellingen gratis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

The future of shopping
ISBN
9789082542271
Uitgever
VAN DUUREN MEDIA
Druk vanaf
1e
Taal
Nederlands
Bladzijden
176 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

The future of shopping

waar iedereen retailer is

Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?

Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden.

In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.

'Jorg en Pauline geven een fascinerend beeld van de ontwikkelingen waar onze klanten en onze sector mee worden geconfronteerd. In sneltempo biedt dit boek een inzicht in de wondere wereld van retail. Aanrader.' - Sander van der Laan, CEO Action

'Het boek triggert van alles: het stemt tot nadenken en om de haverklap sta je onbewust even stil bij wat je leest.' - Frans Colruyt, COO Retail Conruyt Group

'het boek blijft niet bij de probleemschets op zich, Snoeck en Neerman reiken een context voor oplossingen aan. Daar kan je als retailer iets mee.' - Dieter Penn

'Jorg en Pauline nemen ons mee op een boeiende reis waarbij elk merk, elke retailer voor zichzelf zal moeten uitmaken waar zijn toekomst ligt.' - Bart Claes, CEO JBC

'We staan voor mondiale uitdagingen die ook in de eigen achtertuin al een diepe impact hebben. De oplossingen vinden we niet alleen. Er is geen ontsnappen aan de toekomst, maar wie dit boek ter harte neemt, heeft al een hele streep voor!' - Wouter Kolk, CEO Albert Heijn

'Wie een inzichtelijke gids zoekt voor de veranderingen van morgen, moet dit boek zeker lezen.' - Roland Palmer, Managing Director Alibaba Group Belgium & The Netherlands

Trefwoorden: Retail internet winkelen producten shoppen consument online offline Jorg Snoeck

€29,99
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 29,99
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
Levertijd:
Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag bezorgd
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : libris