Gebonden

€ 29,95

Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
Gratis bezorging van al uw bestellingen
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 10 januari 2021
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
{{promotion.PromotionName}}

Zou het niet fascinerend zijn als je kon tijdreizen om een kijkje te nemen in de toekomst? Jammer genoeg is dat alleen in sciencefiction mogelijk. En de toekomst laat zich helaas niet voorspellen, hoewel we hebben afgesproken dat weermannen mogen doen alsof. De toekomst houdt ons ondertussen aardig bezig, we denken er drie keer zo veel over na als over het verleden. Gek dus eigenlijk dat we op school wel geschiedenis maar geen toekomst als vak hebben. Want er is nogal wat gaande: we leven niet in een tijdperk van verandering, maar in een verandering van tijdperk. Logisch dus dat je je weleens afvraagt wat op de langere termijn nog de toegevoegde waarde is van jouzelf of jouw organisatie. Dit boek gaat daarom in op de vraag hoe je relevant kunt blijven. Het doel is om jou praktische hulpmiddelen aan te reiken waarmee je concreet aan de slag kunt gaan om te zorgen dat jij en jouw organisatie er in de toekomst nog toe doen. En dat je daar ook nog eens plezier aan beleeft. Kortom, het gaat over toekomstbestendig worden. En dat proces is nooit af. Het is een permanente zoektocht waarbij je jezelf soms opnieuw uit moet vinden en dingen zult ontdekken. Want de beste manier om je toekomst te voorspellen, is om deze zelf te creëren. Dr. Mike Hoogveld is een veelgevraagd spreker en gastdocent op het gebied van toekomstbestendigheid. Naast zijn werk als adviseur bij het mede door hem opgerichte bureau nlmtd, verricht hij aan Nyenrode wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren van toekomstbestendige organisaties. Ook is hij auteur van diverse bestsellers: zijn recente boeken (Agile managen; Denk als een startup) bereikten de nummer 1 en 2 positie van bestverkochte managementboek en werden genomineerd voor Managementboek van het Jaar, OOA Boek van het Jaar en de PIM Literatuurprijs.
ISBN
9789462156692
Vorm
Gebonden
Uitgever
Vakmedianet
Druk
1e
Verschenen
01-04-2020
Taal
Nederlands
Pagina's
150 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris