Paperback

€ 44,95

Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
Gratis bezorging van al uw bestellingen
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 10 januari 2021
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
{{promotion.PromotionName}}

De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) is een modern en praktisch management- en studieboek. Het biedt de professional een theoretische basis en praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. De inmiddels meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website, maken van het HOM6 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De zesde druk van deze bestseller is geheel herzien, met onder andere nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, extra digitale bijlagen en strategische marketingmodellen, inclusief actuele cijfers in deze update. “Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School “Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit “Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen “Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.” Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie
ISBN
9789082298130
Vorm
Paperback
Uitgever
AClassBooks
Druk
6e
Verschenen
19-08-2020
Taal
Nederlands
Pagina's
632 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr2 : libris