Om het winkelen via libris.nl zo gemakkelijk mogelijk te maken, maken wij gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. Door verder te gaan op libris.nl accepteert u het gebruik daarvan. Indien u meer wilt weten over deze cookies én voor wie en voor wat we ze gebruiken, verwijzen we u naar het Cookiestatement in onze Privacyverklaring.Akkoord
Om het winkelen via libris.nl zo gemakkelijk mogelijk te maken, maken wij gebruik van functionele, analytische en tracking cookies. Door verder te gaan op libris.nl accepteert u het gebruik daarvan. Indien u meer wilt weten over deze cookies én voor wie en voor wat we ze gebruiken, verwijzen we u naar het Cookiestatement in onze Privacyverklaring.Akkoord
Let op! Ondanks dat we op werkdagen en op zondag 22 december (extra bezorgdag op maandag 23 december) bestellingen voor 23.00 uur dezelfde dag nog aanleveren bij PostNL, kan een klein gedeelte van de pakketjes vertraging oplopen door drukte bij PostNL. Wil je er zeker van zijn dat je je cadeau op tijd in huis hebt? Ga dan naar de boekhandel waar heel veel boeken gewoon op voorraad liggen! Check hier de voorraad in de boekhandel!
Als ondernemer stel je de klant centraal. Een goede communicatie met de klanten is daarbij essentieel. Alles wat je doet en zegt, vormt een beeld bij je klanten en dat beeld bepaalt voor een belangrijk deel of jouw klanten tevreden zijn over jou en over de door jou geleverde diensten en producten. Klantencommunicatie maakt duidelijk hoe je door een zorgvuldige, klantgerichte mondelinge en schriftelijke communicatie een goede indruk achterlaat bij de klanten. In dit praktische boek lees je concreet hoe je dit doet.
Niet leverbaar
Dit artikel wordt niet, of niet meer, door onze leveranciers aangeboden. Je kunt het dan ook niet via de webshop bestellen.
Wel kun je, via de link "Vraag de boekhandel", de boekhandel vragen of zij dit artikel nog op voorraad hebben, er aan kunnen komen, of een alternatief beschikbaar hebben.