Developing Strategies for Change
ISBN
9780273646754
Uitgever
Pearson Financial Times
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2001
Taal
ang
Bindwijze
Paperback
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Developing Strategies for Change

Appropriate for final year undergraduate students in Business and Management Studies and Masters. Also relevant for middle and senior managers, and people working as consultants. The aim of this book is to help the student gain a critical understanding of the core debates in strategy and change. After an exploration of the dominant approaches to strategy, the way in which these approaches relate to change is examined. By exploring how individuals respond to, and understand their own organizations, the authors introduce the concept of management mind sets, which are influenced by the dominant culture of the organisation, to discover how they influence strategic formula and responses to change. Other radical approaches to strategy are also examined.
Niet leverbaar

Dit artikel wordt niet, of niet meer, door onze leveranciers aangeboden. Je kunt het dan ook niet via de webshop bestellen.

Wel kun je, via de link "Vraag de boekhandel", de boekhandel vragen of zij dit artikel nog op voorraad hebben, er aan kunnen komen, of een alternatief beschikbaar hebben.

Loading...

.
Waarom Libris.nl
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 21.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Ruim 180 aangesloten Libris- en Blz.-boekhandels.
pro-mbookslibr2 : libris