VBoekbestellingen gratis thuis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Marketing and Supply Chain Management
ISBN
9781317296256
Uitgever
Taylor and Francis
Verschenen
21-08-2017
Taal
Engels
Bladzijden
248 pp.
Bindwijze
ebook EPUB
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Marketing and Supply Chain Management

A Systemic Approach

Organizations are now recognizing the importance of demand-supply integration to their growth and success. While marketing and supply chain management are an essential part of any business qualification, it is becoming increasingly essential to understand the need for integration between synergize marketing and SCM.Marketing and Supply Chain Management is among the first to synergize these two disciplines. Its holistic approach provides students with a macro-level understanding of these functions and their symbiotic relationship to one another, and demonstrates how both can be managed synergistically to the benefit of the organization. This bridge-building textbook is ideal for students of marketing, logistics, supply chain management, or procurement that want to understand the machinations of business at a macro level.
Niet leverbaar

Dit artikel wordt niet, of niet meer, door onze leveranciers aangeboden. Je kunt het dan ook niet via de webshop bestellen.

Wel kun je, via de link "Vraag de boekhandel", de boekhandel vragen of zij dit artikel nog op voorraad hebben, er aan kunnen komen, of een alternatief beschikbaar hebben.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr1 : libris