VBoekbestellingen gratis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

At Your Service
ISBN
9781118217221
Uitgever
John Wiley & Sons
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2012
Taal
Engels
Bladzijden
216 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

At Your Service

How to Attract New Customers, Increase Sales, and Grow Your Business Using Simple Customer Service Techniques

Technology and social media tools have made it easier than ever for companies to communicate with consumers. They can listen and join in on conversations, solve problems, get instant feedback about their products and services, and more. So why are most companies not doing this? Instead, Customer service appears to be at an all-time low—but that gives the few companies who do choose to focus on Customers a hefty competitive advantage.

@YourService explains the importance of refocusing your business on those who matter most: your Customers and your employees. Learn how to create a culture of empowered employees who understand the value of a great Customer experience and inspire trust in your Customers. You'll get detailed, proven guidance that will help you drive change in companies big and small and win in this hyperconnected world.

In @YourService, you'll learn:

  • The ways in which your Customers will identify your culture for you, no matter how transparent you are (or aren't)

  • How to create an environment where Customers want to share their story

  • How to identify value no matter where your Customers are talking

  • How to guide passionate employees in the right direction so that they can become excellent ambassadors for your brand

  • Guidelines for building scalable intimacy, where employees or a company create a personal connection to a Customer

  • And much more

For leaders, managers, business owners, and Customer service professionals, this handbook to Customer service in the digital age will enable you to add tremendous value to your organization. @YourService will help you identify failures that exist, correct them, and ultimately build the service experience you may already believe your company offers.

€30,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 30,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 8 tot 10 werkdagen.
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr1 : libris