VBoekbestellingen t/m 26-12-2018 gratis thuisbezorgd

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Customer Service Delivery
ISBN
9780787976200
Uitgever
John Wiley & Sons
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2006
Taal
Engels
Bladzijden
352 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Customer Service Delivery

Research and Best Practices

With the explosive growth of the service sector within the United States economy and the need for companies to compete for market share there is an increasing need to improve customer service delivery as a vital component for organizational survival.

Customer Service Delivery taps into business, marketing, and psychological research and practices to provide a wealth of knowledge about customer service. With contributions from some of the best known industrial and organizational psychology experts in customer service, this book brings together in one comprehensive resource a review of the best practices in customer service delivery. Customer Service Delivery also provides a framework for customer service as a process and an outcome. The authors address a wide range of topics that are crucial to today s competitive business environment: customer expectations, loyalty satisfaction, product versus service delivery, measurement, brand equity, regional and cultural differences, and organizational impact. Customer Service Delivery explores human resource staffing practices and service delivery by including proven selection strategies for hiring top quality service workers, an analysis of the personality correlates of service performance, and a comprehensive review of assessment instruments that predict customer service performance. In addition, this important resource contains strategies and tactics to improve and manage service delivery and offers illustrative case examples of how organizations have successfully improved and managed customer service.

Customer Service Delivery is a volume in the Professional Practice Series. The volumes seek to inform with guidance, insights, and advice on how to apply the concepts, findings, methods, and tools derived from industrial/organizational psychology to solve human related organizational problems.

€95,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 95,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 6 tot 8 werkdagen.
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen worden t/m 26 december 2018 GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : libris