VBoekbestellingen gratis thuis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Commitment-Led Marketing
ISBN
9780471495741
Uitgever
John Wiley & Sons
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2000
Taal
Engels
Bladzijden
320 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Commitment-Led Marketing

The Key to Brand Profits is in the Customer's Mind

Some customers appear to be loyal because they habitually buy a product, but this does not mean to say they are committed to a product or service. When a new player comes into the market offering a competitive product at a cheaper price, they could easily defect from your brand, with the result that you lose market share.
As pioneers in the field of brand equity, Jannie Hofmeyr and Butch Rice have developed a tried and tested analytical tool The Conversion Model which enables you to segment users of a brand in a market by their commitment to staying with the brand, and non users by their openness to adopting the brand. The in depth diagnostic tools not only allow you to uncover drivers of customer commitment and openness to alternatives, they also point to actionable strategies aimed at growing your brand.
If you are a small brand, wanting to know the vulnerabilities of a giant in your market, an understanding of commitment will help find that achillles heel, and develop strategies to gain market share at the giant s expense.
If you are a large strong brand, and you are wondering if a specific advertising theme is right for the future, an understanding of commitment will help you pinpoint what the focus of the advertising campaign should be, both in terms of tone, content and weight of the execution.
However you use the model either by capitalizing on opportunity from specific competitors, or forestalling potential loss it will help grow your brand s profits.
€63,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 63,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 7 tot 9 werkdagen.
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr1 : libris