VBoekbestellingen gratis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Handboek Zoekmachinemarketing
ISBN
9789059404533
Uitgever
Duuren Media, Van
Druk vanaf
4e
Verschenen
01-12-2010
Taal
Nederlands
Bladzijden
520 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Informatica & Exacte vakken
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Handboek Zoekmachinemarketing

Reeks: Handboek

Online marketing, met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines. Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen. In deze vierde, geheel herziene uitgave zijn de jongste inzichten, advertentievormen, onderzoekscijfers en honderden nieuwe screenshots verwerkt. Nieuw ten opzichte van de derde editie is dat uitgebreid wordt stilgestaan bij sociale media zoals Facebook. Naast websiteoptimalisatie zijn optimalisatie van video, audio, afbeeldingen, kaarten en nieuws steeds belangrijker. Tot de behandelde onderwerpen behoren: - Wat is zoekmachinemarketing? - Hoe werken de verschillende zoekmachines en gidsen? Wat zijn de modellen? Wat is hun wijze van verzamelen? Moet u betalen voor posities of juist niet? - Hoe zoekt uw doelgroep? Hoe komt u boven in de zoekresultaten van uw doelgroep te staan? - Wat is Universal search? Welke elementen maken deel uit van een Universal-searchresultaat en hoe beïnvloedt u die? - Wat zijn de drie componenten die zoekresultaten van de zoekmachines voor uw webcontent bepalen en waar moet u op letten? - Hoe zet u sociale media zoals Hyves, LinkedIn, Digg, eKudos, NUjij, Twitter en del.icio.us in voor zoekmachinemarketing? En hoe optimaliseert u voor sociale media? - Hoe maakt u een databasegestuurde site doorzoekbaar? - Hoe zorgt u dat uw doelgroep op uw resultaat in de zoekmachine klikt? - Waar houden zoekmachines niet van? Wat zijn struikelblokken voor zoekrobots? - Hoe wordt u opgenomen in zoekmachines, internetgidsen en verticals zoals Google Maps, Google Video, YouTube en Google Nieuws? Hoe bedrijft u PR 2.0? - Hoe zet u een betaalde zoekmachineadvertentiecampagne op? Welke advertentievormen en biedingsmodellen bestaan er? Waar moet u op letten en hoe verbetert u de conversie? - Hoe meet u de resultaten van uw zoekmachinemarketinginspanningen? Hoe doet u nulmetingen, maakt u rapportages en gebruikt u webstatistieken? - Wat brengt de toekomst? Hoe ontwikkelen de zoekmachines zich en welke implicaties kan dit hebben voor uw zoekmachinemarketing? Op de begeleidende website www.searchmarketing.nl vindt u aanvullende artikelen en de jongste ontwikkelingen. Tevens vindt u hier alle url’s van de besproken sites, zodat u eenvoudig kunt doorklikken, en heel veel aanvullende verwijzingen. En met de kortingsbonnen in het boek ter waarde van 125 euro kunt u direct aan de slag!
€34,90
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 34,90
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 1 tot 2 werkdagen.
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr2 : libris