Alle boekbestellingen worden t/m 22 december gratis verzonden binnen Nederland en België

 

Marketing 3.0
ISBN
9781118257883
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2011
Taal
Engels
Bladzijden
208 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Marketing 3.0

From Products to Customers to the Human Spirit

Today's customers are choosing products and companies that satisfy deeper needs for creativity, community, and idealism. Leading companies realize they must reach these highly aware, technology-enabled customers, and that the old rules of marketing won't help them do this. Instead, they must create products, services, and corporate cultures that inspire, include, and reflect their customers' values. Legandary marketing sage Philip Kotler and his colleagues Hermawan Kartajaya and Iwan Setiawan have identified this definitive break with earlier models as Marketing 3.0 . Moving beyond product-based ( Marketing 1.0 ) and consumer-based ( Marketing 2.0 ) approaches. Marketing 3.0 takes a holistic approach to customers as multidimensional, values-driven people, even as potential collaborators. Marketing 3.0 clearly lays out the authors' key ideas and gives you real-world examples so you can implement Marketing 3.0 practices at your organization. Customers have realized that their purchasing power has a global impact, and they are acting accordingly and talking to each other about the choices they make. Marketing 3.0 explains how you can engage this conversation, position your brand as a positive force in the world, and collaborate successfuly with customer-advocates. Marketing 3.0 also goes beyong "messaging" customers to encompass how a company defines and embodies its values for a variety of stakeholders. It explores how brands have an impact on issues such as poverty. socio-cultural change, and environmental sustainability. It also looks at how values-driven marketing affects employees, channel partners, and shareholders. Customers are more aware, more active, and more powerful than ever before. Marketing 3.0 shows you how to demonstrate you relevance to this interconnected, global community, giving you an unmatched guide to winning in this new age of marketing.
€25,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 25,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Tijdelijk niet leverbaar
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

Libris Boeken Top 3

In de boekhandel en online verkopen we heel veel boeken. Welke boeken zijn er het meest over de toonbank gegaan? Hier vind je de 3 best verkochte boeken op het gebied van literatuur, spanning, non-fictie en kinderboeken. Wil je liever per genre de boeken top 10 bekijken of de ebook top 10? Dat kan! 

Bekijk alle top 10 lijsten

Boeken in het Nieuws

Bij onder meer De Wereld Draait Door, Pauw, Jinek, Koffietijd, RTL Late Night, Met Het Oog op Morgen én in de bekende dagbladen en tijdschriften worden regelmatig boeken besproken en gerecenseerd. Libris zet ze op een rijtje: de laatst besproken als eerste en handig ingedeeld naar medium.

Alle Boeken in het Nieuws

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : libris