VBoekbestellingen t/m 26-12-2018 gratis thuisbezorgd

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Ten Deadly Marketing Sins
ISBN
9780471650225
Uitgever
John Wiley & Sons
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2004
Taal
Engels
Bladzijden
160 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Ten Deadly Marketing Sins

Signs and Solutions

Marketing has ceased to work today. New products are failing at a disastrous rate. Most advertising campaigns do not register anything distinctive in the customer’s mind. Direct mail barely achieves a one percent response rate. Most products come across as interchangeable commodities rather than powerful brands.

No wonder CEOs are demanding more accountability from marketing! They want their marketers to provide financial estimates of ROI, before and after each major campaign. Without profit accountability, marketing budgets will continue to be the first ones reduced when companies must cut their costs.

Why is marketing not working? Prolific author Philip Kotler identifies the ten worst deficiencies in contemporary marketing practice. They are:

  • The firm isn’t sufficiently market focused and customer driven
  • The firm doesn’t understand its target customers
  • The firm doesn’t monitor its competitors
  • The firm mismanages its relationship with stakeholders
  • The firm isn’t good at finding new opportunities
  • The firm’s marketing planning process is deficient
  • The firm’s product and service policies need tightening
  • The firm’s brand building and communications efforts are weak
  • The firm isn’t well organized to carry out marketing
  • The firm has not made maximum use of technology

Devoting a chapter to each deficiency, Kotler first lists the signs and symptoms that indicate whether a company is guilty of this weakness–then proposes key improvements to strengthen your company’s practice. Kotler offers proven, actionable responses for putting failing marketing efforts back on track. These aren’t quick fixes, but real long term solutions for long term problems. Ten Deadly Marketing Sins offers a methodology for building real marketing efforts from top to bottom that get results–and return failing businesses to profitability.

Covering crucial topics every marketer must understand, Ten Deadly Marketing Sins is a must read for marketers who want to remain competitive in an increasingly challenging marketplace. Packed with the kind of marketing wisdom only Kotler can provide, this is an indispensable resource for every company–and every marketer–who wants to develop better products and services, better marketing plans, and better customer relationships.

€37,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 37,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 6 tot 8 werkdagen.
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen worden t/m 26 december 2018 GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : libris