VBoekbestellingen t/m 26-12-2018 gratis thuisbezorgd

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Professionals & Relatiemanagement
ISBN
9789052618258
Uitgever
Academic service
Druk vanaf
1e
Verschenen
25-08-2010
Taal
Nederlands
Bladzijden
168 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Professionals & Relatiemanagement

durven kiezen voor klanten die waarde creëren

De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?

Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt.

Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste themas die in dit boek belicht worden:
- waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is
- hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau
- welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement
- hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot
- de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement
- hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt
- welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft
- wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert

Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak.

Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele
ontwikkeling, advisering, acquisitie
€32,50
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 32,50
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
Levertijd:
Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd

Direct bestellen voor afhalen, zónder account

Indien u dit boek wilt afhalen in de winkel, bieden we nu ook de mogelijkheid het boek direct te bestellen zonder account. U vult hieronder uw gegevens in en de boekhandel neemt contact op zodra het boek voor u klaarligt.

* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen worden t/m 26 december 2018 GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr1 : libris