VBoekbestellingen t/m 26-12-2018 gratis thuisbezorgd

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction
ISBN
9783960676874
Uitgever
Anchor Academic Publishing
Druk vanaf
1e
Verschenen
19-09-2017
Taal
Engels
Bladzijden
57 pp.
Bindwijze
ebook Adobe PDF
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction ebook: PDF

The primary objective of this study is to gauge the effect of perceived service quality on customer loyalty and repurchase intentions through customer satisfaction in Lahore, Pakistan. Therefore, the significance of customer satisfaction for customer loyalty and repurchase intentions is explained. Customer satisfactions play a mediating role between perceived service qualities, customer loyalty and repurchase intentions. The population of the research is constituted of the potential customers of Lahore and the sample size amounts to 230.
€29,99
Exemplaren:
Ebook

Prijs:
€ 29,99
Verkrijgbaar in
Online
Voorraad:
Levertijd:
Direct te downloaden
Dit is een digitaal leesproduct. Na betaling van de bestelling, kunt u een digitaal boek meteen op een computer of daarvoor geschikte ereader lezen. Door op "Afrekenen" te klikken ziet u af van uw herroepingsrecht en stemt u in met directe levering. U kunt een digitaal boek dus niet ruilen of annuleren.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen worden t/m 26 december 2018 GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr1 : libris