VBoekbestellingen gratis bezorgd vanaf 15,- 

 VGratis afhalen en retour bij ruim 100 boekhandels

The Nordstrom Way to Customer Service Excellence
ISBN
9781118076675
Uitgever
John Wiley & Sons Inc
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2012
Taal
Engels
Bladzijden
224 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

The Nordstrom Way to Customer Service Excellence

The Handbook for Becoming the "Nordstrom" of Your Industry

Customer service best practices from the company that sets the standardVirtually every company wants to be the Nordstrom of their industry. Nordstrom is one of only five companies to make Fortune's "best companies to work for" and "most admired" list every year the surveys have been taken.
€21,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 21,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Tijdelijk niet leverbaar
* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr1 : libris