VBoekbestellingen gratis thuis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour bij ruim 100 boekhandels

Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen
ISBN
9789052618166
Uitgever
Academic Service
Druk vanaf
2e
Verschenen
23-09-2010
Taal
Nederlands
Bladzijden
290 pp.
Bindwijze
ebook EPUB
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen ebook: EPUB

U hebt ongetwijfeld wel eens een SWOT-analyse gemaakt of de Value Chain van Porter op uw eigen organisatie toegepast. Dan weet u ook uit eigen ervaring dat het niet eenvoudig is deze modellen te vertalen naar uw eigen situatie. En is het niet opmerkelijk dat we nog altijd terugvallen op dezelfde, vaak twintig jaar oude modellen? Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen brengt hier verandering in. U krijgt een overzicht van de 22 belangrijkste modellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie te komen. Dit overzicht is een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen. De volgorde van de modellen loopt parallel aan het strategische planningsproces. Per model is aangegeven: Waar in het planningsproces het model in te zetten is Wat de kerngedachte van het model is Welke stappen u moet doorlopen om het model in uw eigen situatie toe te passen Wat de beperkingen van het model zijn Deze tweede herziene editie is uitgebreid met talloze actuele praktijkvoorbeelden en drie belangrijke nieuwe modellen: Blue Ocean Strategy Drielagen-businessmodel Net Promoter Score De modellen zijn zo beschreven dat u direct aan de slag kunt. Uiteindelijk wilt u immers de strategische denkbeelden kunnen vertalen naar de praktijk van alledag. Daarom is dit boek gekoppeld aan de website www.marketingmodellen.nl. Hier kunt u uitgebreide worksheets en checklists bij de modellen downloaden. Dit boek is bedoeld voor managers die op zoek zijn naar een effectievere invulling van het proces van marketingplanning en strategievorming. Yousri Mandour en Marleen Bekkers zijn partner bij ICSB Marketing en Strategie. Zij hebben jarenlange ervaring met het begeleiden en ondersteunen van de strategievorming voor organisaties in de meest uiteenlopende sectoren.
€31,99
Exemplaren:
Ebook

Prijs:
€ 31,99
Verkrijgbaar in
Online
Voorraad:
Levertijd:
Direct te downloaden
Dit is een digitaal leesproduct. Na betaling van de bestelling, kunt u een digitaal boek meteen op een computer of daarvoor geschikte ereader lezen. Door op "Afrekenen" te klikken ziet u af van uw herroepingsrecht en stemt u in met directe levering. U kunt een digitaal boek dus niet ruilen of annuleren.

Loading...

.
Waarom Libris
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr2 : libris