VGratis bezorgd vanaf € 15,-*

VGratis afhalen en retourneren in ruim 180 Libris- en Blz.-boekhandels

VOp werkdagen voor 23.00 uur besteld, morgen bezorgd

25 jaar online winkelen in Nederland
ISBN
9789492790224
Uitgever
Nubiz
Druk vanaf
1e
Verschenen
29-11-2019
Taal
Nederlands
Bladzijden
288 pp.
Bindwijze
Hardcover
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

25 jaar online winkelen in Nederland

Een compleet overzicht van 25 jaar Nederlandse e-commercegeschiedenis. Of we nu de nieuwste smartphone bestellen, een reisje boeken of bedenken wat we vanavond willen eten, we vinden het niet meer dan normaal om dat via internet te doen. De opkomst en acceptatie van het online winkelen heeft zich in Nederland in een ongekend hoog tempo voltrokken. Wat een kwart eeuw geleden nog nieuw en onwennig was, is nu niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. De verwachtingen en wensen van de consument hebben het retaillandschap in Nederland radicaal veranderd. Dit boek vertelt het verhaal achter die ontwikkeling – het neemt de lezer mee in de enerverende geschiedenis van een revolutie in koopgedrag. Van de doorbraak van internet en de eerste webwinkels tot de experimenten met nieuwe betaalsystemen en de onstuimige groei in bezorgland. Alle belangrijke spelers komen aan bod (en aan het woord) en alle belangrijke gebeurtenissen passeren de revue. Een onmisbaar, prettig leesbaar overzicht voor iedereen die geïnteresseerd is in e-commerce. Met illustraties en in kleur uitgevoerd. >> Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Hij is directeur en oprichter van belangenvereniging Thuiswinkel.org en co-founder van Ecommerce Europe. Midden jaren negentig was Wijnand medeoprichter van Macropolis, de eerste Nederlandse winkel- en prijsvergelijker voor consumenten op internet. Hij is auteur van de bestseller ‘Het einde van online winkelen’ – dat in verschillende landen is vertaald en in 2017 was genomineerd voor zowel managementboek als marketingboek van het jaar. >> Wilbert Schreurs is historicus en auteur van tal boeken over business en geschiedenis. Hij schreef onder meer ‘Geschiedenis van de reclame in Nederland’, ‘De doorbraak van direct marketing’ en ‘Leuker kunnen we ’t niet maken’. Wilbert Schreurs stelde verschillende tentoonstellingen samen, waaronder het succesvolle 100 Jaar ReclameKlassiekers in de Beurs van Berlage. Hij is sinds 2007 als (gast)docent verbonden aan de VU in Amsterdam.
€29,99
Exemplaren:
Nieuw
Prijs:
€ 29,99
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Direct afhalen bij:
-
Adr. Heinen
Voorraad:
Levertijd:
Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd

Bestellen voor afhalen, zónder account

Indien u dit boek wilt afhalen in de winkel, bieden we nu ook de mogelijkheid het boek direct te bestellen zonder account. U vult hieronder uw gegevens in en de boekhandel neemt contact op zodra het boek voor u klaarligt.

* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
pro-mbookslibr3 : libris