Service

Staat uw vraag er niet bij dan kunt u altijd contact opnemen met de boekhandel of klantenservice

Kan ik op de hoogte worden gehouden van Libris-acties en nieuwe, actuele boeken?

Libris.nl houdt u via de e-mail nieuwsbrief op de hoogte van nieuw verschenen titels. Daarnaast zult u ook regelmatig verrast worden met informatie en speciale acties. Geef u op via het aanmeldformulier voor de nieuwsbrief en u hoeft niets meer te missen.

Waar kan ik terecht met vragen of klachten?

Indien de vraag of klacht gaat over een boek dat bij één van de Libris- of Blz.-boekhandels is gekocht, dient terug te gaan naar deze winkel. Zij zullen u verder helpen. Ook kunt u via deze site uw vragen stellen door te klikken op: Stel een vraag aan uw boekhandel

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice van Libris via: klantenservice@libris.nl
Onze medewerkers helpen u graag verder.

 

Ook kunt u een officiele klachtenbrief schrijven naar:
Libris.nl
t.a.v. klantenservice internet
Postbus 150
3870CD  Hoevelaken

Raadpleeg voor meer informatie over klachten en geschillen artikel 16 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Zodra we uw mail hebben ontvangen, ontvangt u binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw mail een antwoord of passend voorstel.

Waar kan ik terecht met de oplossing uit de folder
  1. U kunt de oplossing uit de Libris-folder inleveren bij de Libris-boekhandel. De oplossing uit de Blz.-folder levert u in bij de Blz.-boekhandel.
  2. Opsturen naar: Libris Blz. B.V., tav prijsvraag, Postbus 150, 3870 CD Hoevelaken.
  3. De prijsvragen uit de folders staat ook altijd op onze website vermeld. Via het deelnameformulier kunt u ook meedoen aan de prijsvragen.
Brengt Libris.nl ook folders uit?

Onder Libris.nl vallen de Libris- en Blz.-boekhandels die beiden een eigen folder uitbrengen, die huis-aan-huis worden verspreid in het verzorgingsgebied van de boekhandel. Krijgt u geen folder in de bus dan kunt u ook lid worden van onze nieuwsbrief.