Levering via PostNL: Momenteel is er topdrukte bij de pakketvervoerders, daarom hebben we onze levertijd moeten aanpassen. Wij verwachten dat de bestellingen die vandaag geplaatst worden vóór 15:00 uur morgen worden uitgeleverd.

Tip! Wilt u meer zekerheid dat u uw cadeau op tijd in huis hebt? Overweeg eens uw bestelling te reserveren en op te halen bij de boekhandel. Daar zijn duizenden titels op voorraad.

Levering via PostNL: Ondanks dat we op werkdagen bestellingen voor 15.00 uur dezelfde dag nog aanleveren bij PostNL, kan een klein gedeelte van de pakketjes vertraging oplopen door topdrukte bij PostNL. Tip! Wilt u er zeker van zijn dat u uw cadeau op tijd in huis hebt? Overweeg eens uw bestelling online te reserveren en af te halen in onze boekhandel. Wij hebben duizenden titels op voorraad. Bovendien wordt onze boekhandel bevoorraad door een andere vervoerder en heeft u uw bestelling snel in handen.

Paperback

€ 27,80

Op werkdagen voor 15:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
Gratis bezorging van al uw bestellingen
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 10 januari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

Over het boek: Waarom wordt in bedrijven en organisaties bewust rationeel denken nog vaak beschouwd als superieur, terwijl emoties gezien worden als inferieur, als iets "soft" dat vermeden of onderdrukt moet worden? Wat is de echte invloed die emoties hebben op de vele belangrijke beslissingen die we dagelijks nemen? Waarom is er in de bedrijfswereld zo weinig plaats voor onbewust denken? Hoe ontstaat creatief denken? Welke invloed hebben positieve emoties en goed gevoel op ons probleemoplossend vermogen? Waarom is goed gevoel onontbeerlijk voor creativiteit en innovatie? Emosan bevat het woord "emotie", terwijl "san" in het Japans staat voor respect. Dit boek belicht, vanuit respect voor recent wetenschappelijk onderzoek rond de werking van de hersenen, het wezenlijk belang dat emoties hebben voor effectieve beslissingnames en de manier waarop emoties de kwaliteit van onze beslissingen kunnen verbeteren. Vanuit diverse onderzoeken geeft het aan dat positieve emoties en goed gevoel van groot belang zijn voor creativiteit en innovatie. Stresspreventie vormt daarbij de grootste uitdaging voor elk bedrijf of organisatie in de eenentwintigste eeuw. De auteur pleit voor nieuwe denkpistes voor bedrijfsstrategieën, waarbij emoties en goed gevoel de prioriteit krijgen die nodig is om van creativiteit en innovatie te komen tot Emosan Creovation. Over de auteur(s): Christian Henrard is burgerlijk (civiel) ingenieur en MBA van de KU Leuven. Hij werkte bij Unilever en BP Nutrition en is nu al meer dan 25 jaar zelfstandig management consultant, gevestigd in Antwerpen. Eerder verschenen van hem: Emosan. Emotie en neurocommunicatie en Emosan. Emoties in verkoop en management.
ISBN
9789044130973
Vorm
Paperback
Uitgever
Maklu, Uitgever
Druk
1e
Verschenen
14-03-2014
Taal
Nederlands
Pagina's
240 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr2 : libris