Paperback

€ 29,99

Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
Gratis bezorging van al uw bestellingen
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 10 januari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert.



Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.



De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.



<>
  • In de strijd om de klant draait het om relevantie en gemak.

  • Een dynamische markt vraagt om een datagestuurd beleid.

  • Onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage.



  • Trefwoorden: Customer journey ondernemen klantreis omni-channel marktonderzoek Rob Luif handleiding

    ISBN
    9789089655172
    Vorm
    Paperback
    Uitgever
    Van Duuren Management
    Druk
    1e
    Verschenen
    11-02-2020
    Taal
    Nederlands
    Pagina's
    160 pp.
    Genre
    Management, Economie & Communicatie
    Geen recensies beschikbaar.
    pro-mbookslibr2 : libris