Paperback

€ 9,95

Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
Gratis bezorging van al uw bestellingen
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 10 januari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

Wouter Verkerk (horecatrendwatcher, veelgevraagd spreker en coach van ondernemers en hun teams) schrijft al vijf jaar een vaste column voor het toonaangevende horecavakblad Misset Horeca. Daarnaast publiceert hij een veelgelezen weblog: wouterverkerk.nl Wouter schrijft over gastvrijheid, service, ondernemerschap, personeelsbeleid en de dagelijkse gang van zaken in bedrijven die werken met gasten en of klanten. Wouter signaleert een groeiende ‘serviceafhankelijkheid’ bij de consument. Als je geen geweldige service geeft dan besteden mensen minder en keren ze niet meer terug. In dit boek benadrukt Wouter het belang van ‘De Ja Graag Vraag’ aan de hand van een selectie columns uit Misset Horeca. Eerder publiceerde Wouter verschillende bundels columns en servicehandboeken met titels als ‘Dit is mijn wijk niet…!’ ‘Mijn collega komt zo bij u…’ en ‘Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!’ In totaal verkocht Wouter in de afgelopen vijf jaar ruim 80.000 boeken.
ISBN
9789082754650
Vorm
Paperback
Uitgever
Verkerk Bartstra
Druk
1e
Verschenen
09-03-2020
Taal
Nederlands
Pagina's
88 pp.
Genre
Literaire non-fictie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr2 : libris