Heading 5
Heading 6

Widget book and widget book with review

Grand Hotel Europa

Ilja Leonard Pfeijffer

€ 26,99

Hier een eigen tekst ipv de flaptekest. Grand Hotel Europa is de grote roman van Ilja Leonard Pfeijffer over het oude continent, waar zoveel verleden is dat er voor toekomst geen plek meer is en waar het meest reële toekomstperspectief geboden wordt door de exploitatie van dat verleden in de vorm van toerisme. Het is een theatraal en lyrisch boek over de Europese identiteit, nostalgie en het einde van een tijdperk. Het is, hoe verontrustend het ook zijn mag, zijn beste boek tot nu toe.

Wanneer de voorraad op een subsite op 0 staat

- verdwijnt het ISBN uit een booklist op de subsite (ook bij Meijer & Siegers artikel op de Meijer en Siergers website).

- wordt het ISBN niet gevonden op de subsite. Zoek geeft 0 resultaten.

- wordt het ISBN niet gevonden in umbraco.

Maar het ISBN bestaat wel en wordt in TBR gevonden. Artikelpagina libris.nl/[subsite]/[isbn] bestaat ook.

Getest 15 aug: voorraad van Exclusieve uitgave Libris Yvette van Boven op 0 gezet.
Vos en Van der Leer, Boomker, Haasbeek en van der Meer zijn wel op voorraad, dus daarmee valt dit niet te testen
Vreemd is dat hier Kikker excl. van Blz. (9789025875985 voorraad op 0) wel gevonden wordt maar van Libris (9789025875978 voorraad op 0) niet.

Widget Book: formatting text field does not work

Title widget Book

Miss Laila, gewapend & gevaarlijk

Manu Joseph

€ 9,99

This text should be itallic. This text should be bold.

This text should be placed on a new line (so with a break in between). If you watch closely you will see after reloading the correct formatting appears for one or two seconds. Formatting does not work > This is been disabled since 2015-06-09 because having bold, italic etc makes the line height inconsistent and therefore impossible to calculate the collapsing text for the "meer informatie" feature.

In Memoriam Günter Grass

13 april, is op 87-jarige leeftijd de Duitse Schrijver Günter Grass overleden. Grass schreef eind jaren vijftig één van de belangrijkste naoorlogse literaire werken van Duitsland. De blikken trom verhaalt over Oskar die op driejarige leeftijd besluit niet op te willen groeien.

In 1999 won Günter Grass de Nobelprijs voor de Literatuur. Zijn laatste roman was De woorden van Grimm uit 2010.

G Grass OverledenIn Memoriam Henning Mankell

Met groot verdriet meldt uitgeverij De Geus het overlijden van Henning Mankell
(3 februari 1948–5 oktober 2015)

Henning Mankell is deze ochtend in zijn slaap overleden. Hij is 67 jaar oud geworden. Henning Mankell was een van de grootste schrijvers van onze tijd, die wereldwijd een gigantisch leespubliek kent. Zijn werk – dat toneel, jeugdboeken, romans en thrillers omvat – werd in meer dan veertig talen vertaald en verkocht wereldwijd veertig miljoen boeken. In 2014 werd bij Henning Mankell longkanker geconstateerd, de ziekte waaraan hij uiteindelijk zou overlijden. Naar aanleiding van deze diagnose schreef hij het autobiografische Drijfzand (2015), waarin hij reflecteert op leven en dood.

In Memoriam Henning Mankell

Met groot verdriet meldt uitgeverij De Geus het overlijden van Henning Mankell (3 februari 1948–5 oktober 2015).

Henning Mankell is deze ochtend in zijn slaap overleden. Hij is 67 jaar oud geworden. Henning Mankell was een van de grootste schrijvers van onze tijd, die wereldwijd een gigantisch leespubliek kent. Zijn werk – dat toneel, jeugdboeken, romans en thrillers omvat – werd in meer dan veertig talen vertaald en verkocht wereldwijd veertig miljoen boeken. In 2014 werd bij Henning Mankell longkanker geconstateerd, de ziekte waaraan hij uiteindelijk zou overlijden. Naar aanleiding van deze diagnose schreef hij het autobiografische Drijfzand (2015), waarin hij reflecteert op leven en dood. (foto: Merlijn Doomernik)

Tekstomloop rondom images

9789029589215Test. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui.

Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc, quis gravida magna mi a libero. Fusce vulputate eleifend sapien. Vestibulum purus quam, scelerisque ut, mollis sed, nonummy id, metus. Nullam accumsan lorem in dui. Cras ultricies mi eu turpis hendrerit fringilla. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; In ac dui quis mi consectetuer lacinia.

De Algemene boekhandel

Boeken en klassieke cd’s

Adresgegevens

Leusderweg 186
3817 KE Amersfoort

Tel: 033-4622222
Fax: 033-4651907

info@algemeneboekhandel.nl

Openingstijden

Maandag 10.00 uur - 18.00 uur
Dinsdag 09.00 uur - 18.00 uur
Woensdag 09.00 uur - 18.00 uur
Donderdag 09.00 uur - 18.00 uur
Vrijdag 09.00 uur - 21.00 uur
Zaterdag 09.00 uur - 17.00 uur

KvK Eemland 32073813 BTW nr. 807736788 B01

Boekhandel Leusderweg 186 Pui

Algemene boekhandel Pen en Papier

Kantoorvakhandel

Adresgegevens

Leusderweg 121
3818 AB Amersfoort

Tel: 033-4611412
Fax: 033-4651446

info@penenpapieramersfoort.nl

Openingstijden

Maandag 10.00 uur - 18.00 uur
Dinsdag 09.00 uur - 18.00 uur
Woensdag 09.00 uur - 18.00 uur
Donderdag 09.00 uur - 18.00 uur
Vrijdag 09.00 uur - 18.00 uur
Zaterdag 09.00 uur - 17.00 uur

Pen En Papier Pui 400X272

Twitter #ebook

Widget row met optional link

Het leven in de stad na de dood van haar echtgenoot Eberhard, de burgemeester van Amsterdam. 'Stad vol ballonnen is heel de maand mei afgeprijsd van €11,99 naar €7,99

Stad vol ballonnen

Femke Laan

€ 11,99
Al die herinneringen die zo aanwezig zijn dat ze wel zichtbaar moeten zijn. Als een grote ballon die met een touwtje aan mijn pols vastzit. Eentje die ik overal mee naartoe sleep. De stad is vol ballonnen. Met touwtjes vastgemaakt aan polsen. Femke van der Laan schreef een jaar lang wekelijks in Het Parool over haar leven in de stad na de dood van haar echtgenoot Eberhard, de burgemeester van Amsterdam. Haar columns werden talloze keren gelezen en gedeeld. Stad vol ballonnen is een liefdevolle en ontroerende schets van rouw in het dagelijks leven.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 21.00 besteld, de volgende dag bezorgd
pro-mbookslibr3 : libris