Levering via PostNL: Ondanks dat we op werkdagen bestellingen voor 23.00 uur dezelfde dag nog aanleveren bij PostNL, kan een klein gedeelte van de pakketjes vertraging oplopen door topdrukte bij PostNL. Tip! Wilt u er zeker van zijn dat u uw cadeau op tijd in huis hebt? Overweeg eens uw bestelling te reserveren en op te halen bij de boekhandel. Daar zijn duizenden titels op voorraad. Bovendien wordt de boekhandel bevoorraad door een andere vervoerder en heeft u uw bestelling snel in handen.

Levering via PostNL: Ondanks dat we op werkdagen bestellingen voor 23.00 uur dezelfde dag nog aanleveren bij PostNL, kan een klein gedeelte van de pakketjes vertraging oplopen door topdrukte bij PostNL. Tip! Wilt u er zeker van zijn dat u uw cadeau op tijd in huis hebt? Overweeg eens uw bestelling online te reserveren en af te halen in onze boekhandel. Wij hebben duizenden titels op voorraad. Bovendien wordt onze boekhandel bevoorraad door een andere vervoerder en heeft u uw bestelling snel in handen.

Paperback

€ 38,95

Op werkdagen voor 23:00 besteld, volgende dag thuisbezorgd
Gratis bezorging van al uw bestellingen
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 10 januari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

De media- en entertainmentbusiness is in de afgelopen jaren enorm veranderd. Internationalisering, internet, sociale media en nieuwe technologische ontwikkelingen hebben grote impact op de wereld van radio, tv, muziek, film, evenementen en games. Interactieve media rukt op, net als de crossmedia- of multimediabedrijven.

Wat betekenen deze ontwikkelingen voor deze branche op het gebied van management en organisatie? Dit boek geeft een actueel beeld van organisaties binnen de media- en entertainmentindustrie. Zo komt uw student in de creatieve industrie goed beslagen ten ijs.

Over de inhoud
Dit boek koppelt management- en organisatietheorieën aan voorbeelden uit de dagelijkse praktijk van de creatieve industrie. De opdrachten in elk hoofdstuk sluiten aan bij die praktijksituaties. Centrale thema's: missie, visie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en organisatiecultuur.

Nieuw in deze derde druk
De tekst is aangepast aan de nieuwste technologische ontwikkelingen. Ook de praktijkvoorbeelden en bijbehorende opdrachten zijn vernieuwd. Bovendien is er veel aandacht voor multimedia en komen ook internationale ontwikkelingen in de creatieve industrie uitgebreid aan bod.

Uniek aan dit boek
Het enige organisatie- en managementboek dat zich specifiek richt op de creatieve industrie
Zeer toepasbaar door koppeling theorie en praktijk
Door heldere en inleidende opzet ook prima te volgen voor studenten zonder voorkennis van management en organisatiekunde
Aansprekende voorbeelden: van fusies tussen grote tv-zenders tot organisaties als het Songfestival

Doelgroep
Management en organisatie in de media- en entertainmentbusiness is geschreven voor (eerstejaars) hbo-studenten en (startende) ondernemers binnen de creatieve industrie, met name media en entertainment.
ISBN
9789024406203
Vorm
Paperback
Uitgever
Boom
Druk
1e
Verschenen
01-02-2017
Taal
Nederlands
Pagina's
364 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr2 : libris