Garantie en reparatie

1. Artikel defect ontvangen

Heeft u een defecte tolino ereader, Kobo ereader of tablet ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld uw klacht bij onze technische helpdesk via ebook@libris.nl
Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

2. Artikelklacht melden
Klacht of defect binnen garantie
Meldt u een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Libris.nl

Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.

3. Garantieperiode
Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die u als consument hebt op basis van de wet.

Garantie
Libris.nl geeft 2 jaar garantie op tolino ereaders, Kobo ereaders en tablets (dit is de wettelijke fabrieksgarantie).


4. Reparatiekosten
Binnen garantie
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Libris.nl

Als het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren we u binnen deze periode over de verdere afhandeling.